Zelf je zaken regelen!

Nationale Nederlanden

 

Voorkomen is natuurlijk beter, maar als u een ongeluk met uw auto krijgt, is het goed om te weten dat u bij Nationale-Nederlanden in goede handen bent. U krijgt namelijk de tevredenheidsgarantie bij uw autoverzekering. Hoe werkt het? Heel simpel! Bent u niet tevreden over de manier waarop uw autoschade is afgehandeld, dan krijgt u vier maanden premie terug. Dat is de unieke verzekering van Nationale-Nederlanden! Dit zijn onze spelregels:

  • U heeft op dit moment een lopende particuliere autoverzekering bij Nationale-Nederlanden.
  • De schade die u heeft ingediend is (gedeeltelijk) toegewezen.
  • U bent niet tevreden over de manier waarop uw schade is afgehandeld, bijvoorbeeld omdat:
    • wij afspraken niet zijn nagekomen,
    • de afhandeling van uw schade langer duurde dan we beloofden en/of
    • uw auto niet naar tevredenheid is hersteld.
  • De polisvoorwaarden van uw verzekering blijven altijd van kracht.
  • De tevredenheidsgarantie geldt voor de WA, WA Extra of WA Casco autoverzekering.
  • Wij geven u eenmalig vier maanden premie terug per ingediende schade (inclusief assurantiebelasting en eventuele provisie en kortingen).
  • Deze garantie loopt tot en met 31 december 2020.
  • U laat het ons weten via telefoonnummer 088 - 663 06 63.


Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

 

Je bent blij met de spullen in je woning: die heerlijke bank waar je hard voor hebt gespaard en de wasmachine die trouw elke dag de wasjes voor je gezin draait. Als je schade hebt aan je spullen, dan wil je hier graag hetzelfde of een gelijkwaardig product voor in de plaats. Bij onherstelbare schade aan spullen in jouw woning vergoedt Nationale-Nederlanden daarom de nieuwwaarde. Dit doen we tot maar liefst 10 jaar na aanschaf. Dat betekent dat je van ons het bedrag krijgt om een gelijkwaardig product nieuw te kunnen kopen.

Voorbeeld: Je hebt 9 jaar geleden een design bankstel gekocht voor € 2.500,- en deze raakt door brand onherstelbaar beschadigd. Dan krijg je van ons het bedrag om hetzelfde of een gelijkwaardig bankstel nieuw te kopen. Ook als dit bankstel in de tussentijd duurder is geworden.

 

Als je schade hebt aan waardevolle spullen, dan wil je dat snel en gemakkelijk melden. Bij Nationale-Nederlanden kan je daarom 24/7 schade melden, hoe en wanneer jou dat het beste uitkomt: via de Nationale-Nederlanden App, telefonisch, op nn.nl of je adviseur. Na je schademelding nemen we binnen 2 uur contact met je op. Is de schade ingrijpend? Dan is onze Schademanager Thuis binnen 2 uur bij je aanwezig, dag en nacht.

 

Je woning staat vol met spullen waar je aan gehecht bent. De kast van je opa of de tafel waar zoveel goede gesprekken aan zijn gevoerd. Die spullen zijn onvervangbaar en het is dus echt vervelend als ze beschadigen. Nationale-Nederlanden biedt daarom de DirectHerstel Service. Samen met professionele herstelbedrijven zorgen we ervoor dat de spullen in jouw woning vakkundig en snel worden hersteld. Is je schade verzekerd en maak je gebruik van één van onze herstelbedrijven? Dan vervalt in de meeste gevallen de eigen risico. De schade wordt dan volledig door ons vergoed. Kies je ervoor om de schade niet te herstellen en ontvang je liever een vergoeding? Dan is dat ook mogelijk.

 

De SchadeManager Thuis (SMT) is schade-expert en -behandelaar in één, die met empathie en verzekeringskennis de klant van begin tot eind ondersteunt in het schadeproces.